Časté dotazy k Všeobecným podmínkám a GDPR

Časté dotazy k Všeobecným podmínkám a GDPR

  1. Co se pro mě zavedení nových Všeobecných podmínek služby znamená?

    Z hlediska poskytovaných služeb se nic nemění. Nezvyšuje se cena ani se nemění dostupnost služby. Nové Všeobecné podmínky jsou jednodušší, jasnější a jsou v souladu GDPR (obecným nařízením o ochraně údajů), s aktuálním Zákonem o elektronických komunikacích a vyhláškami Českého telekomunikačního úřadu.

  2. Co přináší nové Zásady pro ochranu osobních údajů?

    Na základě nových Zásad jsme povinni Vás informovat, jaké údaje o vás sbíráme a proč. Máte také právo požádat o smazání těchto údajů, tedy úplného zrušení účtu ve službě SledovaniTV.

  3. Jak jste moje osobní údaje získali?

    Údaje o vás získáváme na základě registrace ve službě SledovaniTV, kterou provádíte vy. Do služby se registrujete buď na přímo, v tom případě jsou veškeré údaje komunikovány přes nás, nebo skrze některého z našich partnerů (poskytovatelů internetu vč. operátora Vodafone), v tom případě je partner prostředníkem k poskytnutí služby, o čemž vás informuje.

  4. Jak požádám o smazání účtu, případně sdělení bližších informací?

    Stačí napsat na podpora@sledovanitv.cz a vše s vámi vyřešíme.